Communicatiemateriaal Digitale Week

13 edities van de Digitale Week waren goed voor meer dan 5000 activiteiten met maar liefst 50.000 deelnemers. We raakten thema’s aan als iedereen maker, e-democratie en lokaal digitaal. Ondertussen zijn technologie en nieuwe media een vaste waarde geworden in het dagelijkse leven van mensen. Deze onderwerpen spelen een steeds grotere rol in de werking van organisaties en lokale overheden.

Digitale cultuur integreren in je organisatie doe je niet in één week. Zoiets vraagt tijd en uitgebreide ondersteuning. En daarvoor willen de partners van Digitale Week zich graag engageren. We maken dan ook de omslag van een Digitale Week-campagne naar een structurele ondersteuning. In plaats van één week per jaar, kan je altijd bij ons terecht in de zoektocht naar de zin en onzin van technologie en digitale media in jouw organisatie. 

 

Hoe helpen we je hierbij?

  • Mediawijs helpt je verder met mediawijze inzichten en inspiratie voor een mediawijs beleid met interessante e-inclusie praktijken.
  • LINC ondersteunt je met tools en trajecten om mensen wegwijs te maken in de informatiesamenleving en lanceert binnenkort een nieuw concept om je daarbij te helpen.
  • Voor inspiratie over digitale kunst- en cultuurbeleving kan je terecht bij Cultuurconnect. Tijdens de Uncovered inspiratiesessies denken we samen na over digitale kunst en cultuur in jouw cultuurhuis.

 

Communicatiemateriaal om onafhankelijke jouw Digitale Week lokaal verder te zetten in 2019

Er komt geen bovenlokale campagne meer voor de Digitale Week vanaf 2019. Wel kan je vanaf nu je zelf eigen digitale week, maand of jaar invullen. Je kan zelf een datum prikken, eventueel een thema kiezen en verder bouwen op het bestaande communicatiemateriaal: